Η 'ΠΑΙΔΙΚΗ ΦΩΛΙΑ' είναι μια πρωτοποριακή εκπαιδευτική μονάδα στο χώρο της προσχολικής αγωγής. Ακολουθώντας τον όρο «πρακτικό βίο» εννοούμε όλες τις καθημερινές συνήθειες, εργασίες και δράσεις που πραγματοποιούν στην ζωή τους οι ενήλικες. Για την Montessori η πραγματικότητα, δηλαδή η καθημερινότητα των γονέων μέσα στο σπίτι (π.χ. η μαγειρική, το συμμάζεμα, η καθαριότητα, η φροντίδα φυτών, το στρώσιμο του τραπεζιού, το πλύσιμο των πιάτων, το στρώσιμο του κρεβατιού κ.α.), είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ανάπτυξη των παιδιών νεαρής ηλικίας και θεωρεί πολύ σημαντικό να μην αποκόβουμε τα παιδιά από αυτήν, αλλά αντίθετα, να τα ενσωματώνουμε πλήρως. Η αισθητική αγωγή σε καμιά περίπτωση δεν αποβλέπει στη δημιουργία καλλιτεχνών. Αντίθετα, μέσω της αισθητικής αγωγής στοχεύουμε στην ανάπτυξη τεχνικών και αισθητικών ικανοτήτων των παιδιών, όπως η παρατηρητικότητα, η δημιουργικότητα, η φαντασία, καθώς και στην ενίσχυση της ευαισθησίας, της αυτοπεποίθησης και της ανεξαρτησίας τους. Τα παιδιά χρησιμοποιώντας υλικά για πρώτη φορά παροτρύνονται να δημιουργούν και να εκφράζονται ελεύθερα. Σε όλους τους λαούς είναι αυτονόητη η σπουδαιότητα που έχει η καλλιέργεια και η εξέλιξη της μητρικής γλώσσας στην τρυφερή προσχολική ηλικία. Για την επίτευξη του στόχου αυτού χρησιμοποιούμε το παραμύθι, το κουκλοθέατρο, τη δραματοποίηση, το θεατρικό παιχνίδι και τις συζητήσεις. Μέσα από αυτές τις δραστηριότητες τα παιδιά αποκτούν γλωσσική ευχέρεια και μπορούν να ακούνε, να μιλάνε με τη σειρά και με ολοκληρωμένες προτάσεις να δημιουργούν το δικό τους λόγο. Επιπροσθέτως, τα αγγλικά προσφέρουν την ευκαιρία στα παιδιά να έρθουν σε επαφή με ένα διαφορετικό γλωσσικό περιβάλλον, να αποκτήσουν νέα ακούσματα και να καλλιεργήσουν την διαπολιτισμική τους συνείδηση. Το ελεύθερο παιχνίδι, είτε ομαδικό είτε ατομικό, σε ελκυστικά οργανωμένες γωνιές μέσα στην τάξη ή στους υπαίθριους χώρους του Σχολείου μας, επιτρέπει στα παιδιά να χρησιμοποιούν δημιουργικά υλικά και μέσα, να πειραματίζονται, να επικοινωνούν, να συνεργάζονται, να αναπτύσσονται, να κοινωνικοποιούνται, να ευχαριστιούνται και να διασκεδάζουν. Σκοπός της εκπαίδευσης STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts & Mathematics) είναι να συνδέσει τη μάθηση –θεωρητική γνώση- με την πραγματικότητα –πρακτική εφαρμογή-, ώστε να φέρει τους/ις μαθητές/τρεις πιο κοντά στις ανάγκες της σύγχρονης κοινωνίας. Επίσης ενισχύει σε μεγάλο βαθμό την κριτική και Υπολογιστική Σκέψη (Computational Thinking) των παιδιών. Στη Παιδική Φωλιά τα παιδιά γίνονται Μικροί Επιστήμονες, δημιουργούν υπέροχες κατασκευές και ανακαλύπτουν τον κόσμο γύρω τους ενισχύοντας την ανακαλυπτική σκέψη και μάθηση μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες. Το Messy (ή Sensory) Play, είναι το αισθητηριακό παιχνίδι που λερώνει, είναι το παιχνίδι όπου τα παιδιά χρησιμοποιούν υλικά που απευθύνονται σε όλες τις αισθήσεις. Με τη φυσική περιέργεια και ορμή που τα διακρίνει, εξερευνούν ελεύθερα και πειραματίζονται σε ασφαλές περιβάλλον, με τον δικό τους τρόπο και στο δικό τους χρόνο, και καθοδηγούμενα από τον εαυτό τους και μόνο.